درمان سردرد

درمان سردرد توسط بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران

درمان سردرد

درمان سردرد توسط بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران

در درمان سردرد اولین گام تشخیص دقیق علت سردرد است که باید توسط یک متخصص مغز و اعصاب خوب انجام شود و بعد از آن انتخاب بهترین روش درمان سردرد برای بیمار است.
آدرس: تهران،میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، بین صانعی و شریفی، پلاک 8- تلفن 02188876450

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از تجربه های ناخوشایندی که بسیاری از ما آن را در طول زندگی خود تجربه کرده ایم سردرد است. این درد آزار دهنده گاهی اوقات کوتاه مدت بوده و در مدت زمان کمی از بین می رود مثلا حدود چند دقیقه و گاهی نیز فرد را تا چندین روز پی در پی درگیر می کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که استخوان جمجمه و بافت مغز هیچگاه دچار درد نمی شوند زیرا این قسمت ها فاقد هر گونه اعصاب گیرنده پیام درد می باشند. با این وجود پس درد ناشی از سردرد مربوط به کدام قسمت از مغز است؟

  • بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم از سردرد های میگرنی رنج می برید حتما به دنبال راهی برای درمان آن یا کاهش میزان رنج و درد آن می گردید. اما واقعا میگرن چیست و چه عواملی سبب ایجاد آن می شود؟ چه انواعی دارد؟ در این مقاله قصد داریم به این سؤالات پاسخ دهیم.

در سردرد های میگرنی افراد اغلب درد را در نیمی از سر خود حس می کنند. سردرد های میگرنی می تواند با تاری دید و حالت تهوع همراه باشد.

البته هر سردردی را نمی توان میگرن دانست. در واقع اگر سردرد های فردی تا چند روز ادامه پیدا کند می توانیم بگوییم به میگرن مبتلا شده است. انجمن میگرن آمریکا در آماری اعلام کرده است که 36 میلون نفر از شهروندان این کشور مبتلا به سردرد های میگرنی هستند و این رقم برابر با 12 در صد از جمعیت ایت این کشور.

عوامل مختلفی باعث ایجاد میگرن می شوند که به آنها محرک های میگرنی یا اورا گفته می شود این عوامل میتواند تغذیه ، عوامل شیمیایی ، رویارویی با نور یا استرس شدید و... باشد.

  • بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران