درمان سردرد

درمان سردرد توسط بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران

درمان سردرد

درمان سردرد توسط بهترین متخصص مغز و اعصاب تهران

در درمان سردرد اولین گام تشخیص دقیق علت سردرد است که باید توسط یک متخصص مغز و اعصاب خوب انجام شود و بعد از آن انتخاب بهترین روش درمان سردرد برای بیمار است.
آدرس: تهران،میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، بین صانعی و شریفی، پلاک 8- تلفن 02188876450

  • ۰
  • ۰

نتایج یک تحقیق منتشر شده در "مجله انجمن بین‌المللی سردرد" نشان داده است عوامل مختلفی در بروز سردردهای مزمن میگرنی موثرند.

سردرد میگرنی

 

 

این عوامل شامل افسردگی، اضطراب، اختلالات خواب، چاقی، دردهای مزمن، آلودینیا (نوعی مشکل که در آن، بدن فرد دچار دردهای غیرطبیعی می‌شود)، مصرف بیش از حد دارو و قهوه، مشکلات معیشتی و روحی است همچنین این اختلال، زنان را بیش از مردان درگیر خود می‌کند. (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سردردهای میگرنی کلیک کنید)


تاثیر مصرف بیش از حد دارو بر بروز سردرد میگرنی

 

نتایج این مقاله حاکی از آن است که استفاده بیش از حد از داروها احتمال ابتلا به میگرن شدید را تا ۸.۸ برابر افزایش می‌دهد. نویسندگان این مقاله، برای کاهش سردردهای میگرنی، بر افزایش دقت و حساسیت پزشکان در هنگام تجویز داروها و کاهش تجویز و مصرف دارو تاکید می‌کنند.جای نگرانی نیست با پیشرفت علم روشهای درمان میگرن هم کشف شده، برای کسب اطلاعات درباره روشهای درمان میگرن کلیک کنید.

 

 

افسردگی

 

مطالعات بسیاری ثابت کرده‌اند که ابتلا به افسردگی، ریسک بروز میگرن را تا ۵۸ درصد افزایش می‌دهد؛

 

 

درآمد دلاری

تاثیر میزان درآمد افراد بر بروز میگرن چیست؟

 

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد آمریکایی‌هایی که بالای ۵۰ هزار دلار درآمد دارند، به میزان ۳۵ درصد، کمتر به میگرن مزمن و شدید دچار می‌شوند؛ در نتایج این تحقیق آمده که داشتن درآمدهای بالا به دلیل افزایش دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و اطلاعات پزشکی، می‌تواند باعث کاهش بروز سردردهای میگرنی شود.

سرگیجه‌های ناگهانی اصلا شوخی نیستند خصوصا اگر با سر درد همراه باشند و حتما این سوال برای‌تان پیش می‌آید که درون بدن‌تان چه خبر است. خوشبختانه دلایل زیادی برای سرگیجه‌های ناگهانی و سر درد وجود دارد و بیشتر آن‌ها جزئی بوده و جای نگرانی ندارند. دانستن دلایل احتمالی سر درد و سرگیجه‌های‌تان به شما کمک می‌کند علامت عوارض جدی‌تر را تشخیص دهید. در این مطلب به شایع‌ترین علت‌های سرگیجه و سر درد اشاره می‌کنیم.برای آگاهی از نوع سردرد و تشخیص میگرن کلیک کنید.

  • ۹۸/۱۰/۲۴
  • بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی